HTML

Gáz vagy Babám!

Gáz vagy Babám! Rád sem néznek a pasik? Utálnak? Hülyék? Mindenről ők tehetnek? És egyébként is: Sosem értenek meg és mindig átvernek?! Az igazság: GÁZ VAGY BABÁM! Nálad van a bibi!

Friss topikok

  • hdskorpio: nem hiszem hogy valakit egy tetoválás miat be kéne rakni egy dobozba és lefikázni.ha valaki tetová... (2009.10.01. 13:42) I hate your lazy szemöldök tetoválás!
  • bagolybagoly: hát ez egy tényleg impotens lett a harisnyától (2008.10.30. 19:13) Vágyölő harisnya
  • Tiga: "nem más, mint saját sérelmeink önmagunkból történő végletekig leegyszerűsített mégis barokkos kií... (2008.10.18. 04:10) Feminizmus

Linkblog

Archívum

I hate your lazy szemöldök tetoválás!

2008.10.17. 15:56 Gáz vagy babám!

Nyaltál már szemöldököt? És csókoltál már bőrt? És nyaltál már csókolva? És szemöldökbőrt?

Őrült kérdések, de  mi mást mondhat az ember a szemöldök tetkóra? És mit gondolhat a tulajra?
Lusta? Persze, ha már önmagára is, akkor talán mindenre… .
Ronda ab original? Lehet eredetileg az…
Tán beteg? Ki tudja?
Van amit Kiszel Tünde sem ért, bár ő is véglet.
 
És a végére egy kérés: A zöld szemöldöktetkóra ne növesszen senki szőke szemöldököt! Ha lehet még fokozni!
 
GÁZ VAGY BABÁM! Nálad van a bibi!

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gazvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr79718825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor1980 2008.10.17. 16:30:32

Végre valaki ír erről! Én is utálom a mű szemöldököt!

David_K 2008.10.17. 21:19:21

Szerintem is ultragáz, de gondolom ez általános férfi hozzáállás. A másik ilyen dolog meg a műköröm. Rohadtul nem nekünk akarnak tetszeni, hanem a saját vízióikat akarják megvalósítani. Le a műanyag nőkkel, éljen a természetesség:)

Pacho · http://pacho.blog.hu 2008.10.17. 21:31:27

Legalább egy kép lehetett volna. Így mindenki a saját ronda ismerősét tudja csak feleleveníteni, pedig szerintem bizonyos helyzetben lehet szép. Fej kérdése.

államcsőd 2008.10.17. 21:34:45

van egy két igényesen elkésztett darab de összeségben vackok.

bagolybagoly 2008.10.17. 21:45:30

igényesen elkészített darab? gondolom az a kicsit kevésbé szart jelenti, de végeredményben szar.

Chaoyang 2008.10.17. 21:45:35

Sem modelt a kifuton sem gyoztest a szepseg galan nem lattam meg rajzolt szemoldokkel. Proli csajok hobortja.. tok jo, mert 20 meterrol latom, hogy milyen ember es megsporolok vele rengeteg idot...

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2008.10.17. 22:07:14

Kedves Kommentelők!

Nem mondom, én is jobban kedvelem a természetességet: néha nosztalgiával gondolok vissza volt kedvesem, Piroska dúsan burjánzó szemöldére.

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula
a BME mérnök-fizikus szakának IV. éves hallgatója (kondenzált anyagok fizikája szakirányon)

gerilla 2008.10.17. 22:19:13

Női szemmel is ultragáz.

cso zsi 2008.10.17. 22:26:31

Már azt hittem, túl öreg vagyok...
Egyik "kedvencem" a cirkuszi bohóc szemöldökét utánzó rajzolt, vagy tetovált parabola a szemek fölött.
A másik, amikor az eredeti szemöldöktől teljesen eltérő fazon van gyártva, és látszik az eredeti helye is.
De láttam már felemás grafikát is, két egyenes vonal, az orr felé lejtve, csak az egyik oldalon pár milliméterrel lejjeb volt csúszva az egész...

David_K 2008.10.17. 22:28:43

ifj. Farkas Gyula: örömmel vettük tudomásul, hogy a BME kondenzált anyagok fizikája szakirány is hasonlóképpen vélekedik a szemöldöktetoválásról:)

G. · http://pixelhiba.freeblog.hu 2008.10.17. 22:29:51

Arról nem beszélve, hogy ezek az emberek miképp ráncolják a szemöldöküket? Milla Trió bőrradír (ha még emlékszik erre valaki) és utána húznak egy kétkedő formájút ? :))

olvasgatok 2008.10.17. 22:45:44

jó még a tetkós szem és száj (egyéb testrészek), mellkastól elálló szilikon, stb.

Gáz vagy babám! 2008.10.17. 23:03:17

Mindenről lesz szó :-) ! Csak T-Ü-R-E-L-E-M !

nol · http://www.blog.hu 2008.10.17. 23:06:57

szerintem is baromi gáz és igénytelen a tetovált. egy szépen szedettre ívelt az igen. de az is csak nőknél :P mert ugye vannak már pasik is akik szedik..

rookielamer (törölt) 2008.10.17. 23:09:55

A homlok közepén lévő tetovált műszemöldök gusztustalan, ronda és undorító. Mellé persze lassan kötelező jelleggel befigyel a feltöltött (kifordult) száj, a szénné hidrogénezett kóc a "hölgy" fején, valamint a pergamenné szoláriumozott "örök vigyor" bőr...
brrrrr

nice0051 2008.10.17. 23:13:28

Ez az, ez az, végre:
Én is mindig azt mondtam, hogy a rajzolt szemöldök az kapásból egyes, leülhet. A rajzolt szemöldökű nő nem nő.

Tanker 2008.10.17. 23:29:31

Szerintem PINA!

blügy-blügy 2008.10.17. 23:41:49

Nekem a kedvencem az alacsony molett csaj, és a bajszában borsó nagyságu és formáju pirszing! :)

faragatlan · http://faragatlan.freeblog.hu 2008.10.17. 23:47:31

Mélyeségesen egyetértek.
Én is írtam már erről, itt:
faragatlan.freeblog.hu/archives/2007/07/08/Muremek/

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.10.18. 01:02:09

Mikor utánszedem a szemöldökömet, néha irigykedve gondolok a tetovált szemöldökű népekre: nem kell tépkedniük, csak... mittomén... mit csinálnak vele?
Leborotválják egy mozdulattal a picsába? Felgyújtják?
Vagy hogy?
Merthogy nekik is utánanő a szőr.

Szóval én azért inkább szedegetem rendszeresen belőle az elkóborló szálakat.

baliquez 2008.10.18. 01:05:48

Mondjuk egy tetovált egybenőttszemöldök bevállalósan feminista húzás lenne. Szépnek ronda.

Amúgy a topiktémáról - ha ilyen látvánnyal sanyargat balsorsom - mindig Menyhárt Jenő egyik kedvenc dalszövegrészlete ugrik be (nem az ő kedvence hanem az enyém, bár ki tudja, valszeg ő is szereti különben mást írt volna ha nem): "Nekem egy beteg nő vagy, az orvosnak nőbeteg"

StopSzmog 2008.10.18. 05:09:48

baliquez
:)

www.youtube.com/watch?v=wq0Kp7f55bM

Nekem egy beteg nő vagy, az orvosnak egy nőbeteg,
Egy véres városban egy szomorú szörnyeteg,
Olyan jó és olyan szép,
lehet, hogy nem is betegség,
Olyan jó és olyan szép,
segítség!segítség!

Kardinálispinty 2008.10.18. 07:16:32

A szemöldöktetkóval kapocs egyetértünk, de ez a "természetes a szép" szlogen marhaság. A természetes az, ha egy nő
1. szőrös
2.mindenhol
3. tényleg mindenhol
4. a pipere sem természetes

Na, hagyjuk is ezt, legközelebb tessék átgondolni.

Üdv.

pazzo · http://pazzo.freeblog.hu 2008.10.18. 07:24:23

A tetovált szemöldök aszexuális.Olykor vicces is.
Egy rövid szösszenet ebben a témában:
pazzo.freeblog.hu/archives/2008/06/08/Szemoldok/

lawbabe 2008.10.18. 07:47:06

Na, nekem van, tényleg ronda és utálom, de a sztori elgondolkodtató: külföldre készültem dolgozni (irodai munka), és udtam hogy nem lesz időm/pénzem kozmetikushoz járogatni tartós festésre (mert az eredeti alig látszik, halovány). A kozmetikus ajánlotta a tetkót, mondván, hogy növényi alapanyag, max két év alatt lassan felszívódik, eltűnik. Szó sem volt tartósságról, ha tudtam volna hogy végleges, eszembe sem jut. Ez volt nyolc éve, a tetkó feketéből sötétkék lett, tényleg szörnyű. Körbejártam a témát, vagy van a lézeres eltávolítás, ahol nem tudják garantálni, hogy a helyén nem lesz pigmenthiányos folt, heg, és hogy kinő majd a szőr :-(
Másik lehetséges megoldás a kozmetikai korrekció, azaz rátetoválás: egy-két eredményt látva, úgy gondolom, hogy ez sem járható út, mert a kékre testszínt vagy barnát tetoválva alakul ki a némelyeknél látható narancssárgás árnyalat- szóval attól tartok, hogy még a mostani szörnyű állapotot is überelné.
Hát, ez van, azóta született 3 gyerekem, szerencsére a férjem ezzel az idétlen szemöldökkel is bírja a fejem, én meg nem tehetek mást, minthogy mindenkit figyelmeztetek: NE TETOLVÁLTASS!!! De hangsúlyoznám, én nem tetoválást kértem, és nem is azt ígértek, hanem tartós sminket... Szerintem sokan jártak így

kanpulyka 2008.10.18. 08:21:51

Legszebb, amikor a tetkós (vagy csak kiszedett) szemöldök körül, helyén serken az "új". Na az aztán igazán undorító.
Betegség ez. A konditeremben rendszeresen tipeg néhány ilyen nejlonkurva. Botoxpofa, Afrika Korps testszín, műszáj, műmell, (műpina?!?), deréktetkó, köldökpiercing, stb.
Hát nem tudom, b***a meg a 220 az ilyet...

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2008.10.18. 08:44:32

eléggé sarkos véleményem van az emberi tetoválásokról. Arcon különösen visszataszító! Billogozni a marhákat szokták

pipistrello 2008.10.18. 08:46:31

Valóban rettenet, de érdekes módon nem csak azok tetoválják a szemöldöküket, akikre a műnő fent már többször leírt tulajdonságai illenek és konditerem és szolárium az előfordulási helyük, hanem normálisnak tűnő csajok, akiknek eszükbe sem jut a műmell és műszáj felé történő továbblépés.

smudi 2008.10.18. 08:48:31

Ne kövezzetek meg, de én tudok szépet is tetoválni... És rengeteg elrontott kék, meg piros, meg szürke förmedvényt javítottam már, eredményesen. Szóval LÉTEZIK természetes sminktetoválás.

Gábor1980 2008.10.18. 10:39:03

És eltávolítás?

bogi 2008.10.21. 11:47:49

Hát megnézném élőben milyen balfasz emberek írkálnak ide! ehe-ehe A nők 80%-a festi, v tetoválja a szemöldökét, végeredményben nincs különbség. Ami igényesen van megcsinálva azt észre sem veszitek. (életem első hozzászólása bármihez ezeken a lepra oldalokon)

hdskorpio 2009.10.01. 13:42:41

nem hiszem hogy valakit egy tetoválás miat be kéne rakni egy dobozba és lefikázni.ha valaki tetováltat az maganak teszi és nem másnak akar tetszelegni.persze vannak kivételek is de az nem azert olyan amilyen mert tetováltat hanem alapbol hulye.
vannak olyan orszagok ahol a tetoválás az kultusz.lehet egy tetoválás is igényes söt.a tetoválás nem hivalkodás tetszelegni akarásrol szol hanem az onkifejezés egy eszkoze.tehát nem az ciki aki tetováltat hanem az aki azert néz le valakit mert tetováltat.attol az az ember még lehet okos inteligens szép stb.
süti beállítások módosítása